quinta-feira, 1 de dezembro de 2011

December

click the picture to make it bigger
Pics from weheartit, board made by me.


Hoje é um dia feliz, Dezembro começa! Um mês em que sou uma autêntica criança, o Natal mexe mesmo comigo, sou uma pessoa mais feliz e mais sorrisente neste mês, é tãããõ bom!! Para comemorar esta minha felicidade infantil vou fazer um "countdown" até ao Natal todas as manhãs com uma imagem que me/nos faça sentir mais próxima desta ocasião especial, espero que gostem!! :)


Today is a happy day, December begins! A month where I'm an authentic child, Christmas really touches me, I'm a happier person and I smile more during this month, it's sooo good!! To celebrate this childish happiness I'll make a countdown until Christmas every morning with an image that makes me/us feel more close to this special occasion, I hope you like it!! :)

via wehearit



Sem comentários:

Enviar um comentário

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...